We zijn op de helft.

17 december 2008 - Casablanca, Marokko

Hallo allemaal

Na een voorspoedige rit naar Brussel konden we nog niet meteen inchecken. Maar al snel waren we de 4 tassen kwijt en er had nog een paar kilo bij gekund. de weegschaal wijkt aardig af in vergelijking met de onze.

Na een vertraging van 2 uur gingen we eindelijk om 3 uur de lucht in. Het maakt weinig uit want in Casablanca vertrekken we pas om 11 uur vanavond. Hier zijn in ieder geval rookplekken, dat scheelt. We gaan nu een hapje eten en een beetje shoppen. Het is hier in ieder geval al een betere temperatuur.

Groetjes allemaal.

1. Gonny Egberts:
    17 december 2008
    Heel veel plezier met de reis. Volg jullie verhalen allemaal. groetjes
    Gonny
  2. Trees:
    17 december 2008
    Leuk om al wat te horen van jullie. Heel veel plezier en ik blijf jullie volgen.

groetjes,

Trees
  3. Sandra:
    Heerlijk!!!!!
    Groetjes en een goede reis verder, Sandra
  4. maya lex en randall:
    17 december 2008
    hallo dirk en tonny leuk dat je zo snel al wat laat weten nou van ons hier ook een prettige vakantie gewenst en nog een voorspoedige reis verder groetjes maya en lex
  5. Henny Postema:
    Genieten samen!!!!!!
    Goede reis verder. Wij zullen jullie reis in Spanje in een internetcafé volgen.
    Zijn erg benieuwd.
    Veel plezier!!
    Albert en Henny
  6. Wilfried:
    17 december 2008
    Nou, veel plezier jullie! Laat ons maar lekker in de kou staan!
  7. Jeanne Brekelmans:
    17 december 2008
    veel genot en plezier en maak er een onvergetelijke reis van
  8. Henry:
    18 december 2008
    Mocht je het (Afrikaanse) nummer willen hebben van John & Sjannie laat het maar weten.

veel plezier en groet Henry
  9. Francoise:
    18 december 2008
    Wens jullie een onvergetelijke reis toe. Doe voorzichtig met eten en drinken de eerste dagen, scheelt misschien ongemak.
    Blijf jullie volgen. Veel plezier.
  10. hetty:
    22 december 2008
    Hallo luitjes,
    Ik zie dat jullie het daar erg leuk hebben, Dik als je terug bent ka je de hele familie djembe leren.
    Ik kijk uit naar de volgende foto's

Groetjes Hetty